Thursday, May 31, 2007

تـــــــــابع


:الموضوعات السياسية
^^^^^^^^^^^^

موضوع الزعيم الوطني-

من مدونة الاغلبيه الصامته


موضوع جريمة في حق الوطن-


من مدونة قنديل فى قلبى


موضوع بكفاياك بقى ياريس-


من مدونة بكفاياك ياريس


**********************************************************************
من أكتر المواضيع المرشحة هى المتنوعة ..كنت هعملها فئتين بس ماظنش نعملهم فترة تصفية مخصوص
لو كان باقى المواضيع كتير زيهم كنت عملتهم فئات
لكن واضح انه محدش عاجبه المسابقة.. عموما حتى لو اتنين برضو هنستمر فيها وكفاية اللى لسا متحمسين للمسابقة وبيشجعونا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

:الموضوعات المتنوعة

^^^^^^^^^^^


موضوع
الة الزمن-


من مدونة واحد من الناس


موضوع
منطق الحب-


من مدونة ابراهيم محسن


موضوع فلسفة مجنون-


من مدونة مصر ياما يا بهيه


موضوع وشوش-


من مدونة الاغلبيه الصامته


موضوع
خدلك اجازه من التلاجه-


من مدونة نسكافية


موضوع حكايتي مع فرعون-


من مدونة قنديل في قلبي


موضوع حب زمان و لا حب دلوقتى ؟؟ -


من مدونة خواطر فتاة


!!!موضوع هو انا جربه-


من مدونة رغايين.سبوت


*********************************************************************


وحظ سعيد لكل المشاركين

7 comments:

خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ايه يا جماعه الساعه لسه ماجاتش 12


انا عاوزه اشارك بموضوعين

حماتي هل هي ملاك ام قنبلة ذرية في الموضوعات العامه
http://5fadfada.blogspot.com/2007/05/blog-post_16.html

وموضوع اول خطوة في الادبية
http://5fadfada.blogspot.com/2007/05/blog-post_28.html

شكرا

خمسة فضفضة said...

معلش انا اتأخرت لان النت كانت مقطوعه من فتره ولسه جاية حالا

šσяšαяαα said...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

فضفوضة والله ماعارفه اقولك ايه بس البوست دا انا بدأت فكتابته من يوم 30 لانه كان لازم ينزل بعد نص الليل بس المشاكل اللى لاقيتها دى اللى عطلته

انا اسفة والله بس فعلا انا اتعقدت من البوست دا ومش هقدر اعمل فيه حاجه تانى

معلش اعذرينى وبإذن الله موضوعينك عندى فى الحفظ والصون والايام بتعدى كلها كام يوم وتخلص مالسابقة ونبدأ اللى بعدها

انى اتحدث الان من بقايا صرصارة
ادعولى ربنا يباركلى فى النفس اللى فاضلى:))

خمسة فضفضة said...

السلام عليكمورحمة الله وبركاته

ولا يهمك يا صورصارتي ، خلينا الشهر الجاي

اكون فضيت لكم ان شاء الله وكتبت احسن من كده

علي فكره فتحت البلوج علي الميكروسوفت اكسيبلورر لقيت كل حاجه تمام ، تقريبا عامل معايا كده والكلام كبير وداخل في بعضه علشان كنت فتحاه علي الفيرفوكس

بالتوفيق للجميع

مجرد انسان said...

جميلة اوى المواضيع وانا اخترت بعضها وارشحها للفوز

بالموضوعات الأدب

موضوع رحلة النسيان






الموضوعات الإجتماعي

موقف الاتوبيس



:الموضوعات السياسية

موضوع جريمة في حق الوطن




الموضوعات المتنوعة

موضوع الة الزمن


بالتوفيق للجميع

micheal said...

الموضوع الادبي
تاكسي العجايب
الموضوع الاجتماعي
الحجاب عاده أم عباده

الطائر الحزين said...

السلام عليكم

أود المشاركة بعد اذنكم بموضوعين

موضوع اجتماعى
http://sadbrd.blogspot.com/2007/07/blog-post.html#links


خواطر
http://sadbrd.blogspot.com/2007/06/blog-post_07.html#links

جزاكم الله خيرا